محصولات

عیب یابی مکانیکال و الکترونیک گیربکس

ساختمان اجزای یک ماشین را مجسم کنید. در تمامی ماشین ها شما یک موتور دارید و چهار چرخ که روی یک بدنه سوار شده است. (عیب یابی مکانیکال و الکترونیک گیربکس)

تعمیر و بازدید سیستم تعلیق

سیستم تعلیق یا فنربندی (به انگلیسی: Suspension) قسمتی از خودرو است که باعث می‌شود نوسانات حاصل از حرکت خودرو بر روی سطوح ناهموار به جِرم معلق که شامل اتاق، شاسی، متعلقات و سرنشینان وارد نشود. سیستم تعلیق از جِرم فنربندی‌شده، فنر، کمک‌فنر و جِرم فنربندی‌نشده تشکیل شده‌است.

دیاگ تخصصی

کلمه دیاگ (دیاگ تخصصی) ،خود مخفف کلمه دایاگنوستیک ( Diagnostic ) به معنی عملیات خطایابی توسط دستگاه می باشد که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو دریافت کرده و پس از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، میتواند به ایرادهای جزیی و کلی خودرو پی ببرد و برای شما نمایش دهد.

تعمیرات انواع موتور ها

موتورهای درون‌سوز یا موتورهای احتراق داخلی به موتور‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها مخلوط سوخت و اکسیدکننده (معمولاً هوا یا اکسیژن) در داخل محفظهٔ بسته‌ای به نام محفظه احتراق واکنش داده و محترق می‌شوند. بر اثر احتراق گازهای داغ با دما و فشار بالا حاصل می‌شوند

علائم خرابی گیربکس هیوندای

در صورتی که زیر خودرو خود مایع قرمز رنگی را مشاهده کردید به احتمال زیاد دچار نشتی گیربکس شده اید. در صورت مشاهده نشتی به تعمیرگاهی متخصص مراجعه کنید تا مشکل را عیب یابی و رفع کنند.

خطای ECS هیوندای

عبارت ECS مخفف Electronic Control Suspension یا کنترل الکترونیکی سیستم تعلیق است و در عمل بدین معنی است که سیستم تنظیم ارتفاع این خودرو دچار مشکل شده است.